Generali
Zobraziť mapu pobočiek
Naše pobočky SPOLUPRACOVNÍCI
  • A A A
  • CHAT
  •  
  • Klientsky portál

NOVINKA: Sledovanie poistnej udalosti jednoducho a rýchlo na webe Generali

Poisťovňa Generali ako servisne orientovaná spoločnosť prináša klientom inovatívnu online službu, vďaka ktorej veľmi jednoducho a rýchlo zistia, v akom stave riešenia sa nachádza ich poistná udalosť. Takto je možné sledovať stav poistných udalostí produktov neživotného poistenia. Nová služba nebude zobrazovať stav riešenia poistných udalostí životného poistenia, škôd na zdraví a škôd vzniknutých v zahraničí.

Klienti nemusia volať, písať, ani chodiť do poisťovne. Stačí na to pár klikov myšou a číslo poistnej udalosti, resp. poistnej zmluvy. Služba sledovanie poistnej udalosti je k dispozícii online 24 hodín denne 7 dní v týždni na tejto adrese: SLEDOVANIE POISTNEJ UDALOSTI

Ako to funguje? Systém vyhľadá poistnú udalosť podľa čísla, ktoré klient dostane po jej nahlásení do poisťovne. Po prihlásení sa mu zobrazia základné údaje o poistnej udalosti a lišta, na ktorej vidí, v akej fáze je šetrenie poistnej udalosti:

PU zaregistrovaná – Čakanie dokladov – Doklady doložené – Prebieha likvidácia PU – PU ukončená

Veľmi užitočnou je informácia o doložených a očakávaných dokladoch. Chýbajúce doklady sú v príslušnom riadku vymenované a klient ich môže prostredníctvom tejto služby jednoducho nahrať priamo do systému poisťovne, pričom ich už nemusí posielať e-mailom ani poštou.

 

Kontakt
Spýtajte sa nás

Prevádzkové hodiny

Pondelok 08:00 - 18:00
Utorok 08:00 - 18:00
Streda 08:00 - 18:00
Štvrtok 08:00 - 18:00
Piatok 08:00 - 18:00

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. OK Viac informácií