Životné poistenie
pre aktívnych seniorov

Uvažujete o životnom poistení vo veku 55 až 70 rokov? Máme pre vás ideálne riešenie.

  • Iba 5 rýchlych otázok o zdravotnom stave
  • Doživotné poistenie pre prípad smrti a zabezpečenie pohrebných nákladov až do 4 000 €
  • Výhodné krytie úrazov do 85 rokov a EXTRA asistenčné služby
Mám záujem
Už od
15 €
mesačne*
* Závisí od vstupného veku, poistnej doby a výšky poistnej sumy.
4,4/5
196 hodnotení

Z čoho sa skladá
životné poistenie pre aktívnych seniorov?

Vyskladajte si riziká Vyberte si krytie
Doživotné poistenie pre prípad smrti do 4 000 €
Kryjeme riziko akejkoľvek smrti. V prípade smrti spôsobenej úrazom vyplatíme oprávnenej osobe, resp. pozostalým až 3-násobok poistnej sumy. Počas prvých 2 rokov trvania poistenia však vyplatíme oprávneným osobám iba už zaplatené poistné za Doživotné poistenie pre prípad smrti.
Poistenie rakoviny do 10 000 €
Ak vám diagnostikujú rakovinu, vyplatíme vám celú poistnú sumu. V prípade rakoviny in-situ alebo vybraných foriem rakoviny prostaty a štítnej žľazy, vám vyplatíme 10 % z poistnej sumy.
Výhodný investičný účet – mimoriadne vklady bez poplatku áno
Môžete využiť výhodný investičný účet pre seniorov. Mimoriadne vklady a výbery máte bez poplatku. Mimoriadne vklady sa investujú do Generali Konzervatívnej investičnej stratégie.
Trvalé následky úrazu s plnením až do 5-násobku poistnej sumy do 20 000 €
Dostanete finančnú injekciu, ak vám úraz zanechá na tele trvalé poškodenie. Od menších úrazov s trvalými následkami od 10 % až po vážnejšie úrazy, kedy preplácame až do 5-násobku poistnej sumy. Navyše, získavate praktický bonus – príspevok až do 300 € počas celej poistnej doby za akékoľvek úrazy ošetrené lekárom (max. 100 € na jeden úraz). Preplácame náklady za nákup výživových doplnkov, prenájom zdravotníckych pomôcok a na rehabilitácie.
Hospitalizácia následkom úrazu do 35 €/deň
Dostanete dávku už od 5 € za každý deň strávený v nemocnici. K tomu bonus v podobe 2-násobku dennej dávky v prípade hospitalizácie na JIS.
Prémiová ochrana 5 000/10 000 €
Získajte plnenie 5 000 € alebo 10 000 € v prípade, že úraz zanechá na tele trvalé poškodenie viac ako 50 %.
Poistenie druhého lekárskeho názoru áno
Sprostredkujeme vám druhý lekársky názor na váš vážny zdravotný problém.
Asistenčné služby EXTRA áno
Stal sa vám úraz alebo vám vaše ochorenie neumožňuje postarať sa o domácnosť? Využite naše asistenčné služby. Zabezpečíme vám venčenie psa, upratovanie, nákup potravín, záhradnícke práce alebo odpratanie snehu. Ako bonus dostanete „bolestné“ v prípade hospitalizácie v nadštandardnej izbe v nemocnici (aj v prípade, že nemocnica nemala takúto izbu) až do výšky 200 € na 1 poistnú udalosť.
Navyše získate špeciálne zľavy a výhody.

Aké ďalšie výhody môžete získať?

Pri smrteľnom úraze vyplácame až 3-násobnú sumu
Pri smrteľnom úraze
vyplácame až 3-násobnú sumu
Preplácame náklady na rehabilitácie a výživové doplnky až do 300 € pri úrazoch ošetrených u lekára
Preplácame náklady na rehabilitácie a výživové doplnky až do 300 € pri úrazoch ošetrených u lekára
15 % zľava na nákup výživových doplnkov v e-shope gsklub.sk
15 % zľava na nákup výživových doplnkov v e-shope gsklub.sk

Hodnotenia klientov

4,4/5
196 hodnotení
„“
Ľubomír Ž.
„Som spokojný“
Marek J.
„Rýchle vyplácanie peňazí na účet. Maximálna spokojnosť.“
Vlastimil H.
„Momentálne nemám žiadne negatíva so svojou poisťovňou som veľmi spokojná a môžem ju len odporúčiť.“
Linda L.
„“
Jaroslav G.
„Vyzvali ste ma.“
Michal B.
„Drahé mesačné poistné, čo na jednej strane chápem, ale tieto peniaze sú nenávratné. A v prípade poistnej udalosti, je problém vymáhať od poisťovne poistné plnenie.“
Lukáš M.
„24.2. mi skončila poistná zmluva a do dnešného dna nemám žiadne info a riešení pripadne vybavení a zaslaní odkupnej hodnoty. Ale keby som zmluvu nechal bežať a nezaplatil poistne k dátumu, tak by som mal v schránke min. tretiu výzvu na zaplatenie. Ked chcete peniaze sa viete hneď ozvať ale keď treba niečo vyplatiť tak je mŕtvo.“
Štefan G.
„“
Andrea T.
„“
Lenka Ť.
„Veľmi som spokojná s touto poisťovňou čo sa týka životného poistenia.“
Monika K.
„Manžel aj syn mali poistnú udalosť a boli sme na 100%spokojny s komunikáciou, ochotou, rýchlosťou a finančným vyrovnanim.“
Katarína K.
„Ja osobne som spokojná, mám tu aj poistené auto. Keď bola dcérka v nemocnici tak jej aj bolo vyplatené, žiadne okolky, takže zatial Vám dôverujem.“
Blažena CH.
„Rýchlosť a plnenie.“
Ľubomíra K.
„Získať menšiu mesačnú splátku.“
Ivan L.
„Rýchla komunikácia a žiadna zdĺhavá birokracia“
Pavel B.
„“
Zuzana J.
„Bola som nadmieru spokojná s prístupom a rýchlym vybavením mojej požiadavky“
Ivana D.
„Nahlásenie emailom, rýchle spracovanie a vyhodnotenie a samozrejme aj rýchle plnenie.“
Daniela Š.
„Prístup a ochota zamestnanca“
Veronika V.
„Veľmi kladne hodnotím možnosť nahlásiť poistnu udalost prostredníctvom online formulára a tiež promptne vybavenie mojej žiadosti“
Vladimír B.
„Skvelý prístup na pobočke a zaujímavý výber poistenia za rozumnú cenu.“
Pavol Ž.
„Nespokojnosť so sporenim.“
Miroslava M.
„Dobrý prístup a vysvetlenie.“
Miroslav K.
„Som s prístupom, starostlivosťou o zákazníka a odbornosťou poradkyne maximálne spokojný.“
Tibor Z.
„Spokojná som s komunikáciou, aj so širokým sortimentom produktov.“
Anna G.
„Osobný a odborný prístup ku klientom.“
Richard P.
„spokojnosť“
Soňa G.
„Riešila som chirurgický zákrok ale nebol mi uznaný vzhľadom nato, že to nieje zahrnuté v poistení.“
Silvia J.
„Dobré podmienky zmluvy“
JÚLIUS O.
„Vysoké splátky ,slabé krytie ochorení a veľmi nízka odkupná hodnota.“
Nadežda F.
„Skvelá komunikácia a celková spokojnosť.“
Miroslav B.
„Som spokojná so zmluvou, prístupom, cenou.“
Lucia P.
„Momentálne neviem, či som sa poistila vhodným typom poistenia v tejto situácii, ktorá je momentálne na Slovensku. Zatiaľ mám dobré skúsenosti, verím, že to bude tak pokračovať ďalej. Áno odporučila by som poisťovňu známym, ak by ma o to požiadali.“
Dana B.
„Promptné vybavenie udalosti, ústretoví ľudia, široká ponuka poistenia, odborní makléri…“
Danica N.
„“
Iveta P.
„Veľmi profesionálny a ústretový prístup pracovníka, s ktorým som poistenie uzatvárala“
Dana M.
„Hlavný dôvod je ten, že je to vysoká suma, ktorú nemôže uhrádzať každý. Zmluva na mňa pôsobila, že nejde z dobou, nakoľko nezahŕňa modernú chorobu vyhorenie. Pôsobí to mňa, akoby by to tam bolo z vypočítavosti. Preto by som ju neodporúčal, skôr ani ani, ale mám dobrú poradkyňu, tak som ju poslúchol :). Pekný deň prajem, neberte to v zlom a pekný nový rok :). A ozaj, ďakujem za darček v minulom roku…potešil“
Peter S.
„nesprávne informácie a následné problémy z úhradami poistenia“
Ján S.
„Somspokojny“
Ján S.
„mam velmi dobre skusenosti“
Dávid P.
„Pretože súčasnosti ste podľa môjho názoru najdôverihodnejšia spoločnosť na slovenskom trhu.“
Marianna B.
„“
Lucia L.
„Zamietnutie trvalych nasledkov po uraze v druhej poistovny mi uznali 5%vy nie.rozmyslam nad odchodom od vas“
Jana D.
„súhlasím a mám veľmi pozitívne skúsenosti s poistením a to či už chirurgického zákroku, alebo úrazu, rýchlosť promptnosť v prípade hlásenia poistných udalostí“
Marcela P.
„Na zaklade zistenia záväzného ochorenia mi bola vyplatená suma vo velmi rýchlom case. Nahlásenie bolo jednoduché cez formular na webovej stranke, kde som vložil lekárske správy. Som rad ze som využil moznost sa poistiť a peniaze ktore mi vyplatili pokryjú liečebne úkony a taktiez pokryjú výdavky spojené s liečbou.“
Vladimír B.
„Dobrý deň bola som spokojná s prístupom vašich zamestnancov a ochotou poradiť.“
Mária V.
„Rýchle dojednanie, prehľad a pochopiteľnosť produktu“
Lucia Č.
„velka firma, dlhorocna skusenost, ked som potrebovala bola zmena zmluvy mozna.“
Martina H.
„Nemam skusenost s poistnou udalostou preto nemozem hodnotit“
Ján Č.
„Generali zlyháva v komunikácii – niečo zasiela mailom, niečo poštou a niečo vôbec. Aktuálny problém – po doplatení nedoplatku, ktorý vznikol len preto, lebo mi Generali neoznámilo, že sa poistné bude navyšovať + ma neinformovalo včas o indexácii poistenia, aby bolo možné ho odmietnuť, mi navyše zasiela mailom poďakovanie o splatení nedoplatku a následne poštou s ešte neskorším (!) dátumom odoslania opätovné upozornenia na nedoplatky, ktoré som aj napriek tejto komunikácii splatila, aby bolo konečne všetko v poriadku.“
Diana P.
„Zatiaľ som spokojný“
Matúš G.
„Po skúsenosti s poistnou udalosťou hodnotím túto poisťovňu ako jednu z najlepších“
Lenka M.
„Spokojnosť“
Attila H.
„Rýchle vybavenie poistnej udalosti bez zbytočných papierovačiek.“
Jana S.
„Veľká spokojnosť s našou poistovackou Jankou Vaškovov“
Beáta O.
„“
Gabriela P.
„Obsahuje všetky kategórie poistenia, ktoré sú pre mňa dôležité.“
Jana N.
„Vybavenie rýchlo a k spokojnosti.“
Jozef M.
„Rýchle poistné plnenie“
Michaela M.
„Vybavovanie je rýchle a jednoduché.“
Patrícia M.
„najlepšie našité na moju osobu(vek,kondícia atď).“
Ján S.
„mala flexibilita“
Marcel Š.
„“
Zdenka D.
„“
Csaba B.
„Promntné vybavenie poistnej udalosti do 4 dni peniaze na ucte :-)“
Emília S.
„Som s poistovnou spokojna.“
Martina Z.
„“
Katarína J.
„“
Alica K.
„Rychle vybavenie,bezproblemovy priebeh, ale v nijakom dokumente nie je informacia o datume dorucenia poistneho plnenia“
Bibiana S.
„Vyhodne poistenie vsetkych clenov rodiny pod jednou poistnou zmluvou. Nebol problem ani dopoistit novonarodeneho clena rodiny.“
Ján H.
„rychle vybavenie poistnej udalosti“
Alena G.
„Všetko je bezproblémové a nič neni zbytočne zdĺhavé.“
Peter V.
„“
Michal D.
„rýchlosť vybavenia“
Veronika K.
„“
Lukáš Š.
„z dôvodu COVID som nechcel behoť po doktoroch a vystavovať sa riziku nákazi“
Gabriel G.
„Rýchlosť riešenia poistnej udalosti. Dobrý prístup.“
Michal B.
„Spokojnosť“
Elena S.
„Vynikajúci prístup pracovníčky poisťovne, výborné predchádzajúce skúsenosti s poisťovňou v prípade poistných udalostí.“
Rastislav H.
„Rychla komunikacia a plnenie“
Veronika V.
„je covid 19 a človek nevie na čom je“
Katarína B.
„Ladislav Domokos v Prešove, strašne dobrý Poistovak, veľmi dobre poradí, vysvetli a aj chápe to čo zákazník potrebuje najviac + vybaví tak aby bolo dobre dávam mu za seba 11/10 ????“
Dominik D.
„Dobré skúsenosti s riešením poistných udalostí v minulosti. Výborná komunikácie a odborný prístup reprezentanta Generali pána Zábavčíka.“
Marián M.
„spokojnosť“
Tibor K.
„Rýchle a ústretové vybavenie žiadosti k spokojnosti zákazníka.“
Štefan K.
„Spoľahlivosť“
Anna M.
„Najväčšia spokojnosť“
Mária B.
„Spokojnosť a serioznosť vašej poisťovne voči klientový.“
Milan J.
„Dobrá komunikácia, rýchle jednanie bez zbytočných dokladov.“
Karol S.
„Doteraz som bola s poistovnou spokojna, aj ked mam urcite obmedzenia.“
Mária K.
„Poistenie som si založila v čase, keď som si zobrala úver a zotrvávam v ňom aj po jeho vyplatení. Nie je to veľká suma, nijako ma to neobťažuje a v podvedomí mám istotu nejakého zabezpečenia.“
Tatiana L.
„“
Juraj V.
„Dobre krytie. Potesil ma dodatocny dar v podobe krytia noveho rizika zadarmo. Paci sa mi taktiez klientsky portal, v ktorom mam vsetko ohladom mojej poistnej zmluvy na jednom mieste.“
Michaela K.
„Volala som pre informaciu o odkupnej hodnote mojej poistky a doteraz mi nic neprislo na mail ako bolo slubene.Inak spolocnost hodnotim pozitivne“
Ivana O.
„“
Stanislav T.
„Cenovo prístupné poistenie ako domácnosti, tak i osôb. Korektné jednanie, ľudský prístup a spoľahlivosť v plnení si dohodnutých zmluvných podmienok. Nemenila by som :)“
Lucia N.
„Výborne ponuky“
Viera M.
„Celý proces likvidácie poistnej udalosti prebehla veľmi korektne a celkom rychlo.“
Ladislav Š.
„Nedostatočné preštudovanie a ohodnotenie mojej poistnej udalosti. Zdĺhavé vybavovanie“
Gabriel B.
„“
Mária G.
„Likvidaciu bolo mozne realizovat cez web a vzhladom k tomu to bolo vybavene rychlo.“
Marek L.
„Rýchle riešenie poistenej udalosti“
Martin P.
„“
Robert U.
„Spokojnosť s prístupom a vybavením na pobočke v BA, Miletičova 22, p. Michaela Májková. Nespokojnosť s riešením PU (poistenie dennej dávky pri PN). Strohé oznámenie o tom, že mi nevznikol nárok na poistné plnenie. Očakával som ústretovejší prístup zo strany poisťovne (riadne a včas uhrázané poistné).“
Milan M.
„Ziadne poistne plnenie zatial nebolo riesene, nemozem posudit kvalitu vasich sluzieb.“
Zdenka M.
„zatiaľ mám skúsenosť len s platením poistky a nie s riešením nejakej poistnej udalosti“
Ľubica O.
„Sme celkom spokojní čo sa týka aj plnenia“
František S.
„najvýhodnejšia cena poistenia“
Zuzana V.
„Likvidacia vo velmi kratkom case, jednoducha komunikacia“
Jana H.
„Vysoká profesionalita a ústretovosť.“
Jana B.
„Som spokojná s podmienkami poistenia.“
Ľubica V.
„Spokojnosť.“
Ivan J.
„Bezproblémový prístup“
Andrea V.
„Veľká spokojnosť s plnením poistnych udalosti“
Katarína D.
„rýchlosť riešenia poistných udalosti“
Eva D.
„Absolútne profesionálny a ľudský prístup pracovníčky v pobočke v Prešove a neuveriteľne promtné poistné plnenie. Som veľmi príjemne prekvapený. Ďakujem“
Juraj S.
„neviem, čo je pre známych dôležité, je to individuálna potreba každého, niekto to môže potrebovať, niekto nie“
Elena M.
„Ochotný personál a v prípade kontaktovania sa s pracovníkmi poisťovne som doteraz vždy bola spokojná, pretože som nemusela dlho čakať na odpoved pokiaľ som mala nejaké otázky ohľadom poistenia. Takisto pri rušení jedného poistenia s prechodom na iný druh poistenia /myslím u poisťovne Generali/ nebolo žiadne zbytočné papierovanie.Momentálne chcem u Vašej poisťovne poistiť aj domácnosť, ktorú som mala doteraz poistenú u inej poisťovne.“
Zuzana P.
„Spokojnost“
Monika E.
„“
Lucia V.
„nemam zatial skusenost s uplatnovanim si naroku na pnenie niektoreho s pripoisteni – ale verim ze by vsetko prebehlo bezproblemov“
Matúš U.
„uplna nespokojnost co sa tyka y mojej stranky poistenca,uvazujem zrusit pistku.“
Pavol R.
„Momentálne som maximálne spokojná so svojou poistkou. Zmluva obsahuje všetky produkty, ktoré potrebujem.“
Ivana J.
„Rychlost v rieseni poistnej udalosti“
Martina N.
„Dobrý obsah poistenia, alikvótna suma, taktiež výborné poistné limity“
Andrea Ž.
„Spokojnost pri rieseni plnenia z poistenia“
Ľubica V.
„Žiadne otázky, rýchlosť. Z mojej strany maximálna spokojnosť. Dakujem“
Vladimír Š.
„Výborná komunikácia, rýchle vybavenie žiadosti“
Ivan B.
„“
Andrea V.
„Rýchlosť, jasné podmienky a odborný personál.“
Peter K.
„“
Peter F.
„Výborny,rýchlo reagujú a dostala som správnu odpoveď“
Anna F.
„Rýchle a bezproblémové vybavenie udalosti.“
Kamil K.
„mizerná komunikácia“
Dušan G.
„Maximálna spokojnosť“
Eva L.
„Vždy dobré informácie i vystupovanie.“
Mária K.
„Perfektná komunikácia .. rýchle riešenie problému …“
Tomáš B.
„Z mojej poistky mi nebolo vyplatené to čo som požadovala a chystám sa ju v najbližšej dobe zrušiť. Nie je pre mňa relevantné platiť 31 eur na poistku, z ktorej nič nemám. To si budem radšej tých 31 eur odkladať na sporiaci účet, kde si ich kedykoľvek môžem vybrať. Za tie roky, ktoré mám u vás poistku som teraz na rizikovom tehotenstve mohla mať už vytvorenú rezervu a v prípade PN, ako teraz, si z nej čerpať. Teraz som nakŕmila poisťovňu mojimi peniazmi a nemám z toho nič. ďakujem.“
Sláva G.
„Dlhé riešenie poistnej udlasoti“
Lucia B.
„Pozitivna skusenost pri plneni dlhodobej PN.“
Peter R.
„Možnosť riešenia celú udalosť elektronicky, bez potreby návštev ďalších úradov a inštitúcií, promptné a férové riešenie udalosti zo strany poisťovne, notifikácie zo strany positovne.“
Juraj K.
„“
Lucia M.
„Rýchle vybavenie, zreteľne vysvetlenie dobre poradenstvo, profesionalny prístup a vystupovanie“
Eva K.
„“
Marek V.
„Promptnosť riešenia je nadovšetko.“
Milan L.
„Neuznanie úrazu.“
Ľuboš A.
„Najlepsi na trhu z mojho pohladu,vela pripoisteni ktore konkurencia nema.“
Veronika T.
„Najlepšia poisťovňa, 100% servis, 100% starostlivosť, spoľahlivosť v oblasti plnenia v prípade škodovej udalosti.“
Silvia Č.
„Pri dlhodobo práceneschopnosti sa ku mne Generali Poisťovňa veľmi pekne zachovala o nič ma neukrátila.“
Emília B.
„Ochota zamestnankyne poisťovne pri rozhovore“
Roman G.
„Uzavretie úrazového poistenia bez nutnosti deklarovať zdravotný stav. Akurát mi vadilo, že sa nedalo vyhnúť poisteniu pre prípad smrti, ktoré nepotrebujem, lebo nemám deti.“
Gabriela M.
„Osobná skúsenosť s sprostredkovateľom poistenia a servisom poisťovne a skúsenosťou plnenia záväzkov poisťovne voči poistencovi.“
Peter M.
„Zmluva bola uzatvorená cez sprostredkovateľa (je určená iba pre zamestnancov ŽSR). Je problém dopátrať sa akýchkoľvek informácii, všetky zmeny je potrebné riešiť cez sprostredkovateľa aj napriek tomu, že je to zmluva s Generali. Tento systém je absolútne nevyhovoujúci.“
Vladimír N.
„Dobrý deň, vašu poisťovňu by som určite odporučil a mám vašimi službami len kladné skúsenosti.Ďakujem a pekný deň“
Stanislav Š.
„S likvidaciou poistnej udalosti nebol ziadny problem“
Alena K.
„“
Zuzana M.
„“
Zuzana S.
„Vynikajuca spolupráca, rýchla odpoved a vyplatená suma 4000 eur pre klienta na kriticke choroby! Dakujeme!“
Viliam V.
„Som spokojny“
Štefan S.
„Rýchle vybavenie poistnej udalosti a dobrá cena poistenia“
Magdaléna M.
„Mám všetko pod jednou strechou“
Juraj G.
„riešenie na mieru“
Michal M.
„Osobná skúsenosť s pracovníkmi pobočky v Trnave. Kladná skúsenosť. Príjemné vystupovanie, ochota vyjsť  zákazníkovi v ústrety, odborná znalosť problematiky.“
Milan S.
„“
Jozef B.
„“
Erik T.
„dobré poistné krytie a ceny poistenia, rýchla likvidácia PU“
Martin P.
„Ochota a spokojnosť pri prezentácii a ponúke“
Helena N.
„“
Sabina K.
„Som spokojný“
Peter J.
„Som spokojná s poistenim“
Lenka V.
„Moja žiadosť bola zamietnutá a preto prirodzene nebudem hodnotiť najlepšou známkou a nebudem sa tváriť spokojne.“
Anna O.
„Výborné podmienky a korektný prístup.“
Magdaléna B.
„Rychle vybavenie a posudenie zaslanych podkladov“
Kristína K.
„“
Jana J.
„Bezproblémové a rýchle vybavenie poistnej události“
Boris T.
„Poisťovňa mi vždy dala najlepšiu ponuku a vždy pohotovo reagovala na akúkoľvek moju požiadavku.“
Martina B.
„Nepáči sa mi zmena podmienok – na internete prebehlo všetko ok, akonáhle však došlo k hodnoteniu zo strany poisťovne, hneď nastala zmena podmienok poistenia i sumy poistenia i krytia :-(“
Danka S.
„Likvidácia poistnej udalosti prebehla extrémne rýchlo a kladne. Veľmi mi vyhovuje elektronické vybavovanie bez nutnosti navštíviť pobočku.“
Ružena T.
„spokojnosť“
Monika Š.
„Dobra cena za dobre sluzby“
Juraj Š.
„Flexibileta poistenia“
Jana K.
„Rýchle jednanie“
Milan Š.
„Profesionálny a veľmi príjemný prístup pri uzatvorení poistky.“
Edita T.
„rýchlosť vybavenia udalosti“
Igor D.
„Veľmi rýchle posúdenie a vyplatenie mojej poistnej udalosti“
Simona T.
„Jednoduche a bezproblemove riesenie PU“
Jozef B.
„Oceňujem komunikáciu so spoločnosťou Generali Poisťovňa a. s., ako aj rýchle jednanie a vyhodnotenie poistnej udalosti zo strany poisťovne.“
Helena P.
„Velmi dobre osobne skusenosti a skusenosti z okolia“
Roman T.
„Pozitívna skúsenosť a ochotný personál na tel. linke.“
Michaela T.
„Keď som marodovala, poisťovňa nemala problém dodržať, čo je v zmluve, bez zbytočného predkladania x potvrdení. Stačilo jedno, v ktorom bolo všetko, čo bolo potrebné, a hotovo. Peniaze prišli riadne a včas.“
Radka M.
„Moj finanncny poradca, komunikoval s vasou zamestnankynou, vzdy k mojej sppkojnosti. Velmi mi pomohli obaja. Dakujem za spolupracu“
Darina Ch.
„Ochotny a profesionalny pristup pani Agaty Bugošovej“
Marek K.
„Veľmi príjemný a profesionálny telefonát, pani mi pomohla doriešiť môj problém. Následne mi pani zatelefonovala aj na druhý den ako mi sľúbila a oznámila mi ďalšie informácie.“
Angelika K.
„Rýchle vybavenie likvidácie poistnej udalosti.“
Peter Š.
„Odborný prístup Vysvetlenie-podrobné“
Jana G.

Nechajte nám číslo
a my vám zavoláme

Odoslaním tohto formulára dôjde k spracúvaniu vašich osobných údajov pre účely uzatvorenia zmluvy. Viac info nájdete v našej Informácii o spracúvaní osobných údajov.

Súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely

Súhlasím, aby Generali Poisťovňa, a. s., so sídlom: Lamačská cesta 3/A, Bratislava 841 04, IČO: 35 709 332, (ďalej aj ako „Generali Poisťovňa“), spracúvala moje osobné údaje v rozsahu titul, meno, priezvisko, kontaktná adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa a kontaktovala ma na účely ponúkania produktov a služieb Generali Poisťovne a poskytovania informácií o aktivitách Generali Poisťovne, a to počas trvania zmluvného vzťahu s Generali Poisťovňou a po dobu 5 rokov od ukončenia platnosti všetkých mojich zmluvných vzťahov s Generali Poisťovňou. V prípade ak poskytnem osobné údaje Generali Poisťovni, ale s Generali Poisťovňou mi nevznikne žiadny zmluvný vzťah (napr. v prípade vypracovania návrhu poistnej zmluvy alebo účasti v súťaži), platí tento súhlas po dobu 3 rokov od jeho udelenia.

Beriem na vedomie, že tento súhlas so spracúvaním osobných údajov môžem kedykoľvek odvolať zaslaním písomného odvolania na adresu sídla Generali Poisťovne alebo odvolania prostredníctvom webového sídla Generali Poisťovne. Podrobné informácie o mojich právach ako dotknutej osoby a spracúvaní osobných údajov, sú uvedené na webovom sídle Generali Poisťovne: www.generali.sk a na pobočkách Generali Poisťovne.

Zároveň súhlasím s tým, že mi marketingové informácie môžu byť poskytované aj prostredníctvom automatických volacích a komunikačných systémov bez ľudského zásahu alebo elektronickej pošty vrátane služby krátkych správ v zmysle osobitných právnych predpisov (napr. zákon o reklame, zákon o elektronických komunikáciách).

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. Viac informácií

Načítavanie