Poistenie chráni pred poškodením alebo zničením mobilu, tabletu, hodiniek, TV, HIFI, vysávača, sklokeramickej varnej dosky, notebooku, kolobežky a akéhokoľvek elektronického zariadenia živelnou udalosťou, pádom alebo nárazom, nešikovnosťou, skratom alebo obliatím či utopením.
Hlavné výhody poistenia :
rýchla a kvalitná oprava v overených servisoch,
rýchle ukončenie poistnej udalosti zo strany poisťovne,
ak si poistenie do 14 dní od uzatvorenia zmluvy rozmyslíte, peniaze za poistenie vám vrátime v plnej výške,
ak vám počas zákonnej záruky tovar vymenia za iný, vrátime vám nespotrebovanú časť poistného,
v prípade, že elektronické zariadenie predáte alebo darujete, poistenie môžete previesť na inú osobu.
Ako nahlásiť poistnú udalosť?
Pri poškodení alebo poruche elektronického zariadenia/spotrebiča:
Pripravte si pokladničný doklad resp. faktúru a súhlas s poistením
V prípade ak disponujete zariadením týchto značiek (SAMSUNG, HUAWEI, MOTOROLA/LENOVO, OPPO a XIAOMI) odneste poškodené zariadenie priamo do autorizovaného servisu v Bratislave alebo Košiciach, alebo si objednajte prepravu vyplnením formulára (https://www.escsk.eu/servis/). Pri objednaní prepravy, pribaľte k zariadeniu aj Formulár na hlásenie poistnej udalosti (nájdete ho na konci stránky medzi dokumentami)
Poznámka : Pri poškodení elektronického zariadenia a jeho následnej oprave poistník hradí iba spoluúčasť, ostatné náklady sú hradené priamo servisu. Zariadenie si môžete dať opraviť aj sami v inom vami zvolenom servise, v danom prípade však náklady na opravu hradíte vy. Následne nám nahláste poistnú udalosť online a zvoľte poslednú možnosť „POISTENIE ELEKTRONIKY A ŠPORTOVÝCH PRÍSTROJOV – B2B“. Priložte potrebné dokumenty vrátane servisného protokolu o oprave a dokladu o úhrade opravy.