Poistenie náhodného poškodenia chráni pred poškodením alebo zničením mobilu, tabletu a iného typu tovaru zakúpeného v obchodoch NAY alebo v e-shope, ktoré nie sú kryté zákonnou zárukou. Poistenie Vás taktiež ochráni pred krádežou vlámaním a lúpežou.
Hlavné výhody poistenia :
krytie poškodenia tovaru, ktoré nekryje zákonná záruka,
za opravu a náhradné diely neplatíte nič,
rýchla a kvalitná oprava v servisnom stredisku,
poistnú udalosť vybavíte na ktorejkoľvek predajni NAY,
platnosť poistenia až na 2 roky od nákupu,
pri nemožnej oprave Vám vyplatíme zostatkovú časovú cenu tovaru.
Ako postupovať pri poistnej udalosti ?
pri poškodení, zničení tovaru navštívte najbližšiu predajňu NAY, ktorá zabezpečí opravu,
v prípade, že je poškodený tovar väčších rozmerov, ako sú chladničky či práčky, kontaktujte infolinku na čísle 02/44 555 444, aby ste hlásili poistnú udalosť,
poistná udalosť bude spísaná s predajcom alebo operátorom,
NAY poskytne servisnú diagnostiku poškodeného tovaru a zabezpečí všetku potrenú dokumentáciu s našou poisťovňou.
Potrebné doklady: prihláška k poisteniu a faktúra alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru
Doplnkové doklady: pri poistnej udalosti spôsobenej krádežou alebo lúpežou je potrebné predložiť pri hlásení poistnej udalosti aj policajnú správu
Výluky z poistenia :
Nedodržanie návodu na použitie: zákazníkovi nevzniká nárok na poistné plnenie, ak nerešpektuje návod na použitie a/alebo iné inštrukcie výrobcu, a/alebo návod na inštaláciu a/alebo používa výrobok v rozpore s účelom určeným výrobcom,