Poistenie elektronických zariadení

Poistenie chráni pred poškodením alebo zničením mobilu, tabletu alebo iného elektronického zariadenia živelnou udalosťou, pádom alebo nárazom, nešikovnosťou, skratom alebo obliatím, či utopením. Poistenie vás taktiež chráni pred krádežou vlámaním, lúpežným prepadnutím, vreckovou krádežou (zariadenie musíte mať pri sebe alebo na sebe) a zneužitím SIM karty.

Hlavné výhody poistenia :

  • výhodné ceny poistenia pri vybraných paušáloch,
  • za opravu neplatíte nič, iba spoluúčasť,
  • rýchla a kvalitná oprava v overených servisoch,
  • poistnú udalosť vybavíte na ktorejkoľvek predajni Telekomu,
  • rýchle ukončenie poistnej udalosti zo strany poisťovne,
  • možnosť prepísať poistenie z IČO na rodné číslo (prípadne naopak), alebo na inú osobu, ktorá má paušál v Telekome.

Cena poistenia:

Cenové hladiny zariadeniaŠtandardná ponuka
mesačné poistné
Paušál od 32 €
mesačné poistné
Paušál od 48 €
mesačné poistné
Paušál od 80 €
mesačné poistné
Spoluúčasť
do 199,99 €2,99 €2,99 €2,99 €2,99 €
zadarmo
10 %, min. 20 €
od 200 € do 399,99 €3,99 €3,99 €3,99 €3,99 €
zadarmo
10 %, min. 20 €
od 400 € do 599,99 €6,99 €6,99 €6,99 €
6,00 €
6,99 €
zadarmo
10 %, min. 20 €
od 600 € do 999,99 €9,99 €9,99 €
7,00 €
9,99 €
6,00 €
9,99 €
zadarmo
10 %, min. 50 €
od 1000 € do 1500 €14,99 €14,99 €
7,00 €
14,99 €
6,00 €
14,99 €
zadarmo
10 %, min. 50 €

Poznámka: Je možné si poistiť zariadenie až do výšky 2 500 €, no poistná suma je maximálne 1500 € (poistné je rovnaké ako za zariadenie v hodnote 1 500 €).

Ako postupovať pri poistnej udalosti ?

  • Pri poškodení, zničení zariadenia navštívte najbližšie Telekom centrum, ktoré zabezpečí opravu, vybavenie poistnej udalosti, poskytnutie náhradného zariadenia, bez nutnosti nás kontaktovať.

Potrebné doklady: Nie sú potrebné žiadne doklady.


  • Opravu zariadenia je možné vykonať aj samostatne, vo vami preferovanom servisnom stredisku, následne je potrebné hlásiť poistnú udalosť priamo u nás.

Potrebné doklady: Doklad o kúpe, doklad o obhliadke a faktúra zo servisu.


  • Pri odcudzení podajte čo najskôr trestné oznámenie na polícii a požiadajte operátora o zablokovanie SIM karty, následne nahláste poistnú udalosť u nás.

Potrebné doklady:

1. Pri odcudzení – doklad o kúpe, potvrdenie o podaní trestného oznámenia, doklad o zablokovaní SIM karty do 24 hodín od krádeže.

2. Pri zneužití SIM karty – výpis hovorov, správ alebo dátových prenosov vystavený mobilným operátorom a taktiež potvrdenie o podaní trestného oznámenia.

Výluky z poistenia

  • Príslušenstvo: handsfree, nabíjačka, batéria, prídavné karty a ostatné príslušenstvo.
  • Nedodržanie návodu na použitie: Zákazníkovi nevzniká nárok na poistné plnenie, ak nerešpektuje návod na použitie a/alebo iné inštrukcie výrobcu, a/alebo návod na inštaláciu a/alebo používa výrobok v rozpore s účelom určeným výrobcom.
  • Bežná strata zariadenia.

Najčastejšie otázky

Ako dlho trvá poistenie ?

Poistenie je bez viazanosti, maximálne však 2 roky.

Odkedy platí poistenie ?

Okamžite po podpise súhlasu s poistením.

Dokedy je možné sa poistiť ?

Do 90 dní od zakúpenia zariadenia.

Kde platí poistenie ?

Poistenie platí na celom svete, v prípade vreckovej krádeže (krádež z vrecka, kabelky alebo z batožiny) platí iba na území Slovenska.

Ako sa platí za poistenie ?

Každý mesiac v rámci faktúry za paušál.

Kde nájdem presné podmienky poistenia ?

Na webe www.telekom.sk.

Aká je amortizácia ?

Amortizácia je iba 2 % mesačne, to znamená, že napríklad v prípade krádeže sa z poistného plnenia
odpočítajú 2 % za každý mesiac používania.

Načítavanie