Nahlásenie poistnej udalosti

V prípade, ak sa vám elektronické zariadenie zakúpené sieti predajní Okay poškodilo, alebo vám bolo odcudzené vlámaním/lúpežou, nižšie nájdete informácie ako nahlásiť poistnú udalosť (PU):

Podľa typu poistnej udalosti a druhu spotrebiča vám ponúkame niekoľko spôsobov, ako vzniknutú škodu riešiť. Na tejto stránke nájdete všetky aktuálne postupy.

V prípade poškodenia, alebo zničenia poisteného výrobku, vám ponúkame dve možnosti riešenia pre všetky zariadenia. A tretiu možnosť pre mobilné telefóny a tablety.

Platí pre malé, stredné aj väčšie spotrebiče.

Možnosť 1

TU si stiahnite Formulár na hlásenie poistnej udalosti, vyplňte, vytlačte a priložte certifikát o poistení. Poškodené zariadenie zabaľte (ideálne do bublinkového papiera) a odošlite na adresu servisu: SCE, s.r.o., Gabčíkova 10, 841 05 Bratislava.

Dané je vhodné pre menšie a stredné spotrebiče (mobil, tablet, notebook, navigácia, fotoaparát, kamera, fén, kulma, atď), pri veľkých spotrebičoch využite možnosť 2 (najbližší servis/opravár vo vašom okolí), alebo napíšte požiadavku na zabezpečenie opravy na objednavky@bels.cz s vyplneným formulárom na hlásenie poistných udalostí s kópiou certifikátu o poistení.

Veľké spotrebiče sú napr. TV s uhlopriečkou nad 32“ (81cm a viac), práčky, ľadničky, atď.

Možnosť 2

Nechajte si poškodené zariadenie opraviť v najbližšom servise. Nahláste poistnú udalosť online cez nasledujúci link „Hlásenie PU“ a priložte vyplnený Formulár o poistnej udalosti, servisný protokol o vykonanej oprave a doklad o zaplatení opravy. Náklady na opravu vám preplatíme.

Možnosť 3

Ak došlo k poškodeniu mobilu, tabletu alebo notebooku, môžete si svoje zariadenie nechať opraviť aj v sieti Pôjdeto (kiosky v rámci predajní Slovak Telekom). Zoznam všetkých pobočiek nájdete na www.pojdeto.sk. Po oprave je postup rovnaký ako v prípade Možnosti 2. Teda online nahlásiť škodu a doložiť dokumenty o oprave.

Dôležité upozornenie: Poistnú udalosť si v danom prípade musíte nahlásiť sami, kiosky Pôjdeto slúžia výlučne na opravu vášho zariadenia, nie sú schopné registrovať vašu poistnú udalosť.

Klienti z Bratislavy a Nitry môžu využiť aj servisné strediska spoločnosti FixServis (Bratislava – Relaxx Eistainova ul., Bory Mall, Avion; Nitra – Mlyny) a postupovať opäť podľa Možnosti 2.

Čo robiť v prípade krádeže ?

V prípade, ak vám bolo zariadenie ukradnuté, nahláste PU online cez nasledujúci link „Hlásenie PU“ a k hláseniu priložte policajnú správu.

Dokumenty na stiahnutie

Formulár na hlásenie poistnej udalosti [ DOCX, 37,75 KB ]

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. Viac informácií

Načítavanie