V prípade, ak sa vám elektronické zariadenie zakúpené v sieti predajní Okay poškodilo, alebo vám bolo odcudzené vlámaním/lúpežou, nižšie nájdete informácie ako nahlásiť poistnú udalosť (PU):
Podľa typu poistnej udalosti a druhu spotrebiča vám ponúkame niekoľko spôsobov, ako vzniknutú škodu riešiť. Na tejto stránke nájdete všetky aktuálne postupy.
V prípade predĺženej záruky (teda nefunkčnosti poisteného výrobku), vám ponúkame tieto možnosti riešenia pre všetky zariadenia.
Oslovte autorizovaný servis, a nechajte si váš výrobok opraviť v ňom. Následne nám nahláste poistnú udalosť online a zvoľte poslednú možnosť „POISTENIE ELEKTRONIKY A ŠPORTOVÝCH PRÍSTROJOV – B2B“. Priložte potrebné dokumenty vrátane servisného protokolu o oprave a dokladu o úhrade opravy.
Nižšie na stránke si stiahnite Formulár na hlásenie poistnej udalosti, vyplňte, vytlačte a priložte certifikát o poistení. Napíšte požiadavku na zabezpečenie opravy na objednavky@bels.cz s vyplneným formulárom na hlásenie poistných udalostí s kópiou certifikátu o poistení.
Pri odcudzení zariadenia krádežou alebo lúpežou: