Ako
postupovať pri nahlasovaní škôd:
- Klientom
odporúčame nahlásiť škody na telefónnom čísle 02/38 11 11 17. Škody je však
možné nahlásiť aj prostredníctvom online formulára na web stránke poisťovne
Generali www.generali.sk, alebo osobne na
pobočke.
- Ak je to možné, vzniknutú poistnú udalosť, prosíme, zdokumentovať nafotením škôd napr. pomocou smartfónu, Následne je potrebné zaslať tieto fotky do poisťovne, ak je to možné cez web stránku poisťovne Generali počas hlásenia prostredníctvom online formulára alebo ak je už škoda nahlásená, cez záložku sledovanie poistnej udalosti a doloženie dokladov. Fotky je možné taktiež zaslať e-mailom na adresu likvidacia.sk@generali.com alebo doručiť osobne na našu pobočku.
- Väčšina poistných udalostí bude zlikvidovaná
a vyplatená v zrýchlenom režime bez obhliadky. Po nahlásení poistnej
udalosti a zaslaní potrebných dokladov prebehne pri škodách menšieho
rozsahu šetrenie len telefonicky.
- Pri poistných udalostiach budeme poškodeným
vyplácať zálohové plnenie, čo najrýchlejšie, ako to bude možné.
- Ak je to možné, je potrebné zabrániť ďalšiemu
rozšíreniu alebo zväčšeniu spôsobenej škody. V prípade väčších škôd je
však s odstraňovaním následkov alebo opravou nutné počkať do obhliadky
poisťovne.
- Ak je z hygienických alebo bezpečnostných dôvodov nevyhnutné začať s odstraňovaním škôd skôr, je dôležité škodu pred jej odstránením dôkladne fotograficky zdokumentovať. Odporúčame nafotiť aj každú zmenu, ktorú bol klient nútený urobiť, aby tak zabránil rozšíreniu škody.