Generali
Zobraziť mapu pobočiek
Naše pobočky SPOLUPRACOVNÍCI
  • A A A
  • CHAT
  •  

Poistná udalosť z havarijného poistenia

Ako nahlásiť poistnú udalosť?

  • Prostredníctvom e-mailu na adrese: registracia.sk@generali.com
  • Písomne na adrese: Generali Poisťovňa, a. s., Lamačská cesta 3/A, 841 04 Bratislava.
  • Osobne na ktorejkoľvek pobočke poisťovne Generali.
  • V prípade akýchkoľvek otázok Vám radi poradíme na tel. čísle nášho Kontaktného centra 0850 111 117, alebo na generali.sk@generali.com

V rámci havarijného poistenia vozidla od poisťovne Generali získavate zdarma praktické asistenčné služby, ktoré Vám pomôžu v nepríjemných situáciách na cestách doma i v zahraničí.

Pred vykonaním obhliadky nevykonávajte opravu vozidla! Mohlo by to mať vplyv na výšku poskytnutého plnenia.

Nahlásiť poistnú udalosť online Nahlásiť poistnú udalosť - Havarijné poistenie + PZP vinník

Ako postupovať pri poistnej udalosti?

  • Bezprostredne po nehode volajte Kontaktné centrum poisťovne Generali 0850 111 117 (volania zo SR), alebo 00421 2 58 27 66 66 (volania zo zahraničia). Pracovníci poisťovne Generali Vám poradia ako ďalej postupovať a dohodnú s Vami obhliadku poškodeného vozidla.
  • Volajte políciu v nasledovných prípadoch:
  • ak je odhadovaná škoda nad 4000 €
  • ak sa stala škoda na zdraví
  • ak Vám bolo odcudzené vozidlo, prípadne jeho časti
  • ak bolo Vaše vozidlo úmyselne poškodené (vandalizmus)

  • Vyplňte hlásenie o nehode, zapíšte si údaje o škodcovi a evidenčné číslo motorového vozidla.
  • Svoje vozidlo si môžete nechať obhliadnuť technikom – pracovníkom poisťovne Generali na týchto obhliadkových miestach. V prípade, že je vaše vozidlo odtiahnuté do servisu ako nepojazdné, oznámte pri nahlasovaní poistnej udalosti, v ktorom servise sa vaše vozidlo nachádza, príp. miesto, kde je možné vozidlo obhliadnuť. Do 48 hodín vás skontaktuje technik Generali Slovensko, ktorý si s vami dohodne termín a miesto obhliadky.

Ak sa Vám stala škoda na čelnom skle a ste u nás havarijne poistený, využite svoje poistenie a v prípade, že poškodené čelné sklo je možné za dodržania všetkých technologických a bezpečnostných podmienok opraviť, ponúkame Vám jeho bezplatnú opravu v sieti svojich zmluvných opravcov skiel motorových vozidiel, kde si môžete škody uplatniť a následne dať odstrániť, pri dodržaní podmienok poskytnutia poistného plnenia v zmysle všeobecných poistných podmienok a poistnej zmluvy. Za túto opravu Vám neodrátame Vašu zmluvnú spoluúčasť a ani neprídete o bonus. 

  • vyplnené tlačivo "Záznam o nehode",
  • kópiu bielej karty,
  • kópiu technického preukazu poisteného vozidla,
  • kópiu vodičského preukazu vodiča, ktorý vozidlo v čase vzniku dopravnej nehody viedol,
  • podľa potreby kópie ďalších dokladov, podľa pokynov pracovníka poisťovne Generali, ktorý rieši Vašu poistnú udalosť.

Pred vykonaním obhliadky nevykonávajte opravu vozidla! Mohlo by to mať vplyv na výšku poskytnutého plnenia.

 

Kontakt
Spýtajte sa nás

Prevádzkové hodiny

Pondelok 08:00 - 18:00
Utorok 08:00 - 18:00
Streda 08:00 - 18:00
Štvrtok 08:00 - 18:00
Piatok 08:00 - 18:00