Tento rok je pre cestovný ruch, obzvlášť pre cestovné kancelárie a agentúry, určite jeden z najťažších v ich histórii. Európska cestovná poisťovňa sa im preto v spolupráci s poisťovňou Generali rozhodla ponúknuť novú formu spolupráce, ktorá im pomôže preklenúť toto náročné obdobie zapríčinené pandémiou.

Mnoho Slovákov sa vplyvom pandémie ochorenia COVID-19 rozhodlo tento rok dovolenkovať na Slovensku alebo vôbec nedovolenkovať. Cestovné kancelárie tak v tomto období majú len minimum zákazníkov a finančný tok potrebný na udržanie ich chodu sa takmer úplne zastavil.V tejto nesmierne náročnej situácii prichádza poisťovňa Generali a Európska cestovná poisťovňa s návrhom pomoci a cestovným kanceláriám a agentúram ponúka možnosť výhodnej spolupráce.

„Záujem ľudí o kúpu zájazdov do zahraničia vplyvom koronavírusu výrazne poklesol. Cestovným kanceláriám tak vznikol priestor, ktorý môžu v kombinácii s ich obchodnými zručnosťami efektívne využiť a skúsiť sa uživiť aj predajom poistenia zo širokého portfólia produktov poisťovne Generali, pod ktorú patrí aj naša Európska cestovná poisťovňa ako jej odštepný závod,“ vysvetľuje Milan Ondráš, riaditeľ Európskej cestovnej poisťovne.

Pandémia ochorenia COVID-19 totiž trápi nielen menších hráčov, ale má výrazne negatívny vplyv aj na kapitálovo silné cestovné kancelárie a agentúry. „Niekoľko agentúr už, bohužiaľ, muselo ukončiť svoju činnosť, ostatné ešte urputne bojujú o svoje prežitie, a to tento krízový rok ešte ani zďaleka neskončil. Naopak, zvykáme si na to, že pandémia bude súčasťou našich životov zrejme dlhšie obdobie. Preto sme sa rozhodli touto formou spolupráce podporiť nielen naše partnerské cestovné kancelárie, ale s touto možnosťou postupne oslovujeme aj ostatných,“ hovorí Milan Ondráš.

Poisťovňa Generali cestovným kanceláriám a agentúram ponúka na začiatok okrem finančného príspevku za uzavreté poistenie, aj podporu v podobe štartovacích odmien, bezplatného vzdelávania a príspevku na náklady spojené s nájomným za priestory, v ktorých podnikajú.

„Je len na cestovných kanceláriách a agentúrach, či sa rozhodnú využiť túto spoluprácu na preklenutie náročného obdobia a následne sa vrátia späť k cestovkárskemu biznisu, alebo popri ňom budú už aj naďalej a dlhodobo predávať kompletné portfólio produktov Generali vrátane finančných produktov našich obchodných partnerov,“ vysvetľuje návrh spolupráce Martin Dobiaš, riaditeľ Úseku riadenia vlastnej obchodnej siete poisťovne Generali.

Návrat na tlačové správy

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. Viac informácií

Načítavanie