• Čistý zisk stúpol na 5,6 milióna eur
  • Celkové hrubé predpísané poistné dosiahlo 114,0 miliónov eur (+ 7,3%)
  • Poisťovňa pokračuje v digitalizácii pre zlepšenie procesov a inovuje produkty, aby bola pre klientov prvou voľbou

„Polročné hospodárske výsledky poisťovne Generali potvrdzujú stabilitu nášho biznisu a rovnako tak silnú pozíciu našej spoločnosti na Slovensku. Rast predpísaného poistného spoločne s rastom čistého zisku sú výsledkom nášho disciplinovaného prístupu k podnikaniu. Vďaka efektívnemu zavádzaniu našej stratégie poskytujeme klientom prvotriedne služby, aby sme sa stali ich prvou voľbou tým, že chápeme ich potreby a zároveň digitalizujeme procesy vo firme. Pre uľahčenie života klientom sme sa stali lídrom v inováciách a stále zlepšujeme náš obchodný model,“ vysvetlil generálny riaditeľ poisťovne Generali Roman Juráš.

Čistý zisk poisťovne vzrástol na 5,6 milióna eur, a to najmä vďaka úspore v nákladoch a tiež vďaka lepšiemu vývoju výsledku z finančného umiestnenia.

Celkové hrubé predpísané poistné poisťovne Generali dosiahlo 114,0 mil. eur, čo predstavuje v medziročnom porovnaní značný nárast (+ 7,3%).

Predpísané poistné v životnom poistení tvorilo objem 46,3 mil. eur, čo je nárast o 6,4%, spôsobený bol najmä rastom rizikového poistenia o 26,1 %.

Pozitívne výsledky zaznamenalo aj predpísané poistné v segmente neživotného poistenia, ktoré vzrástlo na 67,7 mil. eur (+ 7,9%) vďaka nárastu v oblasti autopoistenia (+13,5 %), ako aj v poistení personálneho majetku a poistení podnikateľov.

V zhode so stratégiou Skupiny urýchlila poisťovňa Generali úsilie stať sa lídrom v inováciách zavádzaním nových technológií a poskytovaním nových služieb a poistných riešení:

  • Spoločnosť zaviedla na trh nový poistný produkt pre vozidlá založený na princípe telematiky („SOS Partner“), ktorý môže v prípade nehody zachrániť životy. Počas tohto roka došlo k inovácii telematického zariadenia a noví klienti tak budú môcť využívať aj mobilnú aplikáciu plnú užitočných funkcionalít.
  • Ďalšou dôležitou inováciou, ktorú môžu klienti poisťovne využívať, je takzvaná dopredná likvidácia – teda extrémne rýchla likvidácie poistných udalostí. Vďaka nej klienti dostávajú peniaze už do niekoľkých dní od nahlásenia úrazu.
  • Počas prvého polroka roku 2017 spustila poisťovňa Generali predaj nového balíčkového majetkového poistenia DOMino Trio, ktoré ako jediné na trhu ponúka už v základnom balíku komplexné krytie poistenia domácnosti a nehnuteľnosti.
  • V spolupráci s obchodným partnerom poisťovňa tiež spustila biometrické podpisovanie zmlúv. Celý tok dokumentov od podpisu poistnej zmluvy až po jej doručenie poisťovni tak prebieha výhradne elektronicky.
  • Ďalším inovatívnym nástrojom pre finančných sprostredkovateľov je San Marco PORTAL, ktorý slúži na online uzatváranie a zmeny v poistných zmluvách, nahlasovanie poistných udalostí a ponúka celkový pohľad na zmluvy klientov.

Poisťovňa Generali v oblasti bankopoistenia aj naďalej posilnila strategické partnerstvo s VÚB bankou. Spolupráca trvajúca už 15 rokov poskytuje klientom možnosť vybaviť všetko pod jednou strechou. Viazaní finanční agenti poisťovne Generali tak svojim klientom poskytujú komplexné finančné poradenstvo zahŕňajúce nielen poistné, ale aj hypotekárne (hypotekárne úvery VÚB banky) a investičné (Generali Investments) produkty.

Pozitívne polročné výsledky dosiahla taktiež VÚB Generali DSS, v ktorej je poisťovňa Generali 50% vlastníkom. VÚB Generali DSS je trojkou na trhu a k 30. júnu 2017 spravovala účty takmer 252 000 klientov s celkovou hodnotou majetku 1,2 miliardy eur.

Návrat na tlačové správy
Načítavanie