Na Slovensku podniká v gastronómii takmer 8-tisíc podnikateľov, ďalších 2-tisíc pôsobí v hotelierstve a ubytovacích službách. Nie všetci z nich majú ale svoje podnikanie aj poistené. Slovensko pritom v posledných rokoch zaznamenalo v súvislosti so zmenou klímy nárast počtu prírodných katastrof. Najčastejšie spôsobuje na majetku škody voda, najvyššie škody zapríčiňujú zase požiare, kde ide až o státisíce eur.

S prichádzajúcou jarou ocenia podnikatelia v gastronómii napríklad poistenie vybavenia terás, záhrad či detských kútikov. Budú si tak istí, že ak im z terasy odcudzia napríklad stoličky či dekorácie, škodu preplatí poisťovňa. Hotely či reštaurácie v horských oblastiach zasa bojujú s problémom, že im prístrešky na odpadkové koše poškodzujú medvede. Nedávno aj Slovenskom hýbal škandál, keď boli zákazníci reštaurácií vystavení nebezpečenstvu nakazenia salmonelózou z pokazeného mäsa. Toto všetko sú ale veci, ktoré si majitelia reštaurácií či hotelov môžu poistiť.

V poisťovni Generali dostávajú poistenie týchto rizík dokonca zadarmo. Stačí, ak si svoju prevádzku poistia majetkovým poistením, prípadne si poistia zodpovednosť za škodu. K týmto dvom základným poisteniam potom automaticky dostanú súbor deviatich poistení zadarmo:

1. Poistenie vybavenia terás, záhrad a detských kútikov pre prípad krádeže
2. Poistenie automatov na občerstvenie, výherných automatov a jukeboxov
3. Poistenie zásob pre prípad poškodenia z dôvodu prerušenia dodávky elektrického prúdu
4. Poistenie budov alebo prenajatých priestorov pre prípad poškodenia divými zvieratami
5. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú salmonelózou a listeriózou
6. Poistenie zodpovednosti za škodu na prevzatých veciach
7. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú spolupoistenou osobou
8. Poistenie zodpovednosti za škodu v súvislosti s prevádzkovaním športových a relaxačných priestorov a zariadení
9. Poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú odcudzením vnesených a odložených vecí hostí

Okrem týchto deviatich bezplatných poistení je výhodné poistiť si svoj hotel, reštauráciu či kaviareň v Generali aj preto, že ku klientom pristupuje poisťovňa individuálne a každému podnikateľovi šije poistenie na mieru. „Čo je dôležité, prehľad všetkého, čo má podnikateľ poistené, je uvedený v jedinej zmluve. Zaneprázdnení podnikatelia určite ocenia, že škody môžu nahlasovať telefonicky alebo online na webe. Stav svojej poistnej udalosti, ako aj vkladanie dokumentov potrebných na vyplatenie poistnej udalosti, sú sprístupnené taktiež online,“ vysvetlil vrchný riaditeľ Úseku poistenia majetku poisťovne Generali Péter Lukács.

Návrat na tlačové správy
Načítavanie