Nová silná trojka zamieša karty na slovenskom poistnom trhu

Od 1.októbra 2008 začína na slovenskom poistnom trhu pôsobiť Generali Slovensko poisťovňa, ktorá bude patriť do prvej trojky poisťovní. Očakávané predpísané poistné Generali Slovensko pre rok 2008 je na úrovni 6,6 mld. Sk (219 mil. €) s 11% podielom. Celkové rezervy predstavujú 11,2 mld. Sk (372 mil. €) a základné imanie je 750 mil. Sk (25 mil. €). Počet klientov, ktorí patria do tejto poisťovne, je viac ako 600 tisíc.
Generali Slovensko poisťovňa má za cieľ zvýšiť do 5 rokov svoj podiel na slovenskom trhu na úroveň cez 15% s viac ako 10 mld. Sk (331 mil. €) v predpísanom poistnom.

Poisťovňa Generali Slovensko nie je na slovenskom trhu nováčikom, vzniká zlúčením Českej poisťovne – Slovensko a Generali poisťovne , a.s., ktoré sú od januára 2008 súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín v strednej a východnej Európe – Generali PPF Holdingu. V rámci Slovenska je poisťovňa zastúpená 145 vlastnými obchodnými miestami a pre svoje hlavné sídlo si zvolila centrálu na Plynárenskej ulici v Bratislave. Generali Slovensko má záujem pokračovať v spolupráci s VÚB bankou a predávať naďalej poistné produkty cez 222 pobočiek tejto banky.
Orientovať sa bude na predaj komplexného poistenia z oblasti života a neživota cez všetky distribučné kanály – vlastná sieť 145 obchodných miest, 222 pobočiek VÚB banky, všetky externé distribučné kanály, ako aj predaj cez telefón a internet. K 1.10.2008 bude v poisťovni Generali Slovensko pracovať viac ako 750 interných zamestnancov a 1200 obchodníkov vlastnej obchodnej siete.

Zámerom našej poisťovne je rozvíjať aktivity nielen v oblasti poisťovníctva, ale celkovo vo finančnej oblasti a to konkrétne bankopoistné a dôchodkové služby,“ uviedol generálny riaditeľ poisťovne Generali Slovensko Ing. Antonín Nekvinda a ďalej dodal: „ spoločnosť plánuje naďalej zavádzať a inovovať najmodernejšie technológie pri správe poistenia, pri likvidácii poistných udalolstí a celkovom servise pre klienta, aby sme udržali vysoký štandard našich služieb pre klientov.”

Názov spoločnosti bol vytvorený zlúčením oficiálnych názvov oboch poisťovní. Stratégiou spoločnosti je silná orientácia na lokálny trh, čiže na potreby života slovenských klientov. Nová koncepcia poisťovne a značky je založená na praktickosti, kvalite a modernosti, s využitím silného medzinárodného zázemia a know-how z doterajších skúseností na slovenskom trhu. To odráža i celková obchodno – marketingová stratégia a lokálny slogan.

Ďalší rozvoj aktivít na Slovensku v oblasti poisťovníctva a finančníctva je podporovaný Generali PPF Holdingom, ktorý v rámci svojej stratégie plánuje rozširovať aktivity v regióne strednej a východnej Európy. Holding úspešne rozšíril svoje pôsobenie v Rusku. V auguste táto najväčšia poisťovcia skupina vrámci strednej a východnej Európy rozbehla svoje aktivity aj v Bielorusku, čím sa jej pôsobenie zvýšilo na 13 krajín tohto regiónu.

(Sumy prepočítané konverzným kurzom 1 EUR = 30,1260 SKK.)

Generali Slovensko je súčasťou Generali PPF Holdingu B.V., ktorý pôsobí v 13 krajinách strednej a východnej Európy. Generali PPF Holding spravuje prostredníctvom svojich dcérskych spoločností aktíva vo výške takmer 10 miliárd euro a poskytuje v regióne služby 9 miliónom klientom. Generali PPF Holding má sídlo v Holandsku a jeho hlavná organizačná pobočka sídli v Českej republike v Prahe. Generali PPF Holding B.V. je spoločný podnik Assicurazioni Generali (podiel 51 %) a PPF Group (49 %).

 

Návrat na tlačové správy
Načítavanie