Situáciou v súvislosti so zemetrasením na východe Slovenska sa od rána intenzívne zaoberáme. Zasiahnutých klientov budeme vybavovať v zrýchlenom konaní. Menšie škody budeme likvidovať na základe poskytnutej fotodokumentácie prostredníctvom telefonickej likvidácie. V prípade väčších škôd, ktoré si vyžadujú obhliadku, budeme klientom poskytovať zálohu poistného plnenia, aby tak mohli čím skôr začať s opravami. Klienti, ktorí majú následkom zemetrasenia poškodenú statiku svojej nehnuteľnosti, môžu v rámci asistenčných služieb využiť náhradné ubytovanie. Klientov, ktorí zaznamenali škody na personálnom majetku, ako aj malých a stredných podnikateľov, ktorí utrpeli následkom zemetrasenia škody, vyzývame, aby nám čo najskôr nahlásili škody.
Ak vás včerajšie zemetrasenie zasiahlo a spôsobilo vám škodu na majetku, a túto škodu ste doteraz nenahlásili, urobte tak v čo najkratšom možnom čase. Pre hlásenie škôd odporúčame využiť online formulár pre hlásenie škôd, ktorý je k dispozícii na našom webe. Hlásiť škody môžete tiež prostredníctvom nášho kontaktného centra na telefónnom čísle 02/38 11 11 17, prostredníctvom sprostredkovateľa poistenia alebo osobne na pobočke.
Budeme od vás potrebovať číslo poistnej zmluvy, krátky opis škody a telefónne číslo, na ktorom vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.
Zároveň vás prosíme o vyplnenie makroseizmického dotazníka SAV, ktorý môže dopomôcť k rýchlejšej likvidácii škôd.
Náhradu škody na majetku, ktoré spôsobí zemetrasenie vypláca poisťovňa svojim klientom z poistenia nehnuteľnosti a domácnosti. Zemetrasenie je v Generali kryté už v základnom balíku poistenia nehnuteľnosti a domácnosti, konkrétne v rámci živelných rizík. V zmysle proklietského prístupu a v snahe urýchliť likvidáciu a následne vyplatenie PU budeme posudzovať škody na základe odbornej expertízy poisťovne.