Ako postupovať pri škodách spôsobených zemetrasením Zobraziť viac

Top Autoservis

Hľadáme najlepšie zmluvné autoservisy roku 2023! Zameriavame sa na zákaznícku spokojnosť a rozvoj služieb

  • Vyberáme z viac ako 500 zmluvných partnerov.
  • Vyhlasujeme 20 najlepších autoservisov.
  • Hodnotíme celý rok 2023.
Viac informácií

Spoločne pre našich klientov

Máme širokú sieť zmluvných autoservisov s viac ako 500 prevádzkami, a našim klientom tak ponúkame vysokú dostupnosť realizácie opráv škôd na vozidlách. V rámci autorizovaných servisov klient profituje z našej spolupráce s prakticky kompletnou servisnou sieťou všetkých značiek vozidiel zastúpených na trhu. Spoločne s Vami, našimi servisnými partnermi, chceme i naďalej pracovať na raste spokojnosti klientov.

Preto vznikol projekt TOP AUTOSERVIS zastrešujúci aktivity a inovácie vedúce k ďalšiemu vylepšeniu našich spoločných služieb.

 Všetko musí fungovať rýchlo, transparentne a digitálne

Všetko musí fungovať rýchlo, transparentne a digitálne

Chceli by sme oceniť partnerské autoservisy, ktoré sú najlepšie v starostlivosti o našich spoločných zákazníkov. Zameriame sa nielen na spokojnosť klientov, ale tiež na rýchlosť vybavenia škody s využitím nástrojov a procesov pre digitalizáciu a automatizáciu. Veríme, že tieto inovácie budú viesť k nastaveniu novej úrovne služieb pre našich spoločných klientov v celej zmluvnej sieti.

Oblasti hodnotenia autoservisov

Spokojnosť klientov so zmluvným servisom
Spokojnosť klientov so zmluvným servisom
V tejto kľúčovej oblasti vychádzame z hodnotení poskytnutých našimi klientami v rámci priebežného merania zákazníckej spokojnosti.
Rýchlosť vybavenia škody
Rýchlosť vybavenia škody
Zameriavame sa na zrýchlenie obsluhy našich spoločných zákazníkov a meriame obdobie od obhliadky vozidla po dokončenie opravy.

Chceme oceniť úsilie

„V rámci nového projektu TOP AUTOSERVIS Generali poisťovne chceme oceniť úsilie našich partnerských autoservisov v starostlivosti o spoločných zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov je pre nás úplne zásadná a verím, že sme v tomto ohľade s našimi zmluvnými servismi zajedno. Klient dnes už nevníma služby poisťovne a autoservisu oddelene, ale ako jeden celok. Všetko musí fungovať rýchlo, transparentne a spoľahlivo. V rámci procesu spolupráce vykonáva obhliadku poškodenia a kalkuláciu opravy náš zmluvný autoservis. My potom kalkuláciu schvaľujeme a servis od nás dostane „zelenú“ – v predstihu mu potvrdíme likviditu škody a sumu, ktorú zaplatíme za opravu vozidla. Po dokončení opravy a priložení faktúry prebehne výplata škody automatizovane. Tento nový proces je jasne orientovaný na rýchlosť vybavenia škody a bude hrať v projekte TOP AUTOSERVIS veľmi dôležitú rolu.“

JOZEF HRDÝ
Riaditeľ likvidácie poistných
udalostí Generali poisťovne

Načítavanie