Generali
Zobraziť mapu pobočiek
Naše pobočky SPOLUPRACOVNÍCI
  • A A A
  • CHAT
  •  
  • Klientsky portál

Ľudia hlásia prvé škody, ktoré spôsobilo výdatné sneženie

Klienti začínajú poisťovni Generali hlásiť škody, ktoré spôsobilo výdatné sneženie, ktoré sa prehnalo Slovenskom koncom minulého týždňa. Spôsobené škody odhadujeme zatiaľ na viac ako 40-tisíc eur. Predpokladáme však, že škody budú postupne ešte narastať, ako budú klienti nahlasovať ďalšie poistné udalosti.

Najviac škôd eviduje poisťovňa Generali v okolí Bratislavy. Väčšinu z nich spôsobilo silné sneženie, keď vodiči dostali na neupravených cestách šmyk a narazili do áut stojacich pred nimi či dokonca do stĺpu elektrického vedenia. Zaznamenali sme aj prípad, keď vodičovi odtrhla časť umelohmotnej časti auta ľadová kryha či prípad, keď ľad z idúceho kamióna zasiahol čelné sklo osobného auta. Vyliaty potok tiež zničil v dome podlahy, poškodil murivo a znehodnotil v pivnici uložené zemiaky.

Poisťovňa Generali je klientom k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni, teda aj cez víkendy a sviatky na čísle 0850 111 117. Odporúčame klientom, aby poistnú udalosť nahlásili v čo najkratšom čase po jej vzniku, a to telefonicky, písomne na e-mailovú adresu registracia.sk@generali.com alebo poštou na adresu Generali Poisťovňa, a. s., Lamačská cesta 3/A, 841 04 Bratislava.

Kontakt
Spýtajte sa nás

Prevádzkové hodiny

Pondelok 08:00 - 18:00
Utorok 08:00 - 18:00
Streda 08:00 - 18:00
Štvrtok 08:00 - 18:00
Piatok 08:00 - 18:00

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. OK Viac informácií