Cykloasistencia v cene k poisteniu bicykla a elektrobicykla od Generali vám zabezpečí pomoc v nečakaných situáciách – či už na ceste, alebo po nehode:
Kontakt: Slovenská republika 0800 121 122, Zahraničie 0258 572 266
Náraz
Stret
Nehoda vozidla ktoré preváža poistený bicykel/ elektrobicykel
Krádež a lúpež
Poznámka: Ak máte uzatvorené poistenie bicykla proti krádeži, táto poistka vás kryje len v prípade odcudzenia celého bicykla. Odcudzenie jednotlivých častí a príslušenstva poisteného bicykla nie je týmto poistným nebezpečenstvom kryté.
Vandalizmus
Sprejerstvo
Požiar a aerodynamický tresk
Výbuch a implózia
Úder blesku
Náraz lietadla a náraz vozidla
Dym unikajúci zo zariadení
Víchrica a krupobitie
Atmosférické zrážky a búrlivý vietor
Zosuv pôdy a lavína
Pád predmetov a zemetrasenie
Tiaž snehu a výbuch sopky
Voda z vodovodných zariadení
Povodeň a záplava
Únik vody z akvária, vírivých alebo masážnych vaní
Prepätie
Podpätie

Ide o modelový príklad poistenia bicykla, finálna cena poistenia závisí od limitu poistného plnenia a kategórie do ktorej objekt poistenia patrí.
Poistnú udalosť svojho bicykla/e-bicykla môžete nahlásiť pohodlne zo svojej obývačky. Stačí, ak kliknete na našu webovú stránku, a vyplníte on-line formulár pre hlásenie poistných udalostí.
Spoluúčasť, resp. suma, ktorou sa poistený podieľa na vzniknutej škode je vo výške 10%.
V prípade kedy sa nájde stratený alebo odcudzený bicykel môžu nastať 3 situácie:
1. V prípade, že sa našiel stratený alebo odcudzený poistený bicykel/elektrobicykel a my sme vám za neho už poskytli poistné plnenie, musíte nám ho vrátiť.
Poistné plnenie nám musíte vrátiť do 30 dní odo dňa, kedy:
2. Ak sa poistený bicykel poškodil v čase, kedy bol stratený alebo odcudzený, poskytneme poistné plnenie za primerané náklady na jeho opravu.
3. Ak sa poistený bicykel, na ktorý máte uzatvorené poistenie zničil v čase, kedy bol stratený alebo odcudzený, musíte nám vrátiť časť poistného plnenia, ktoré zodpovedá hodnote jeho zvyškov, ktoré nie sú poškodené a ešte ich môžete využiť.
Keď vznikne poistná udalosť, musíte zachovávať a dodržiavať tieto povinnosti:
Bicykel si môžete opraviť alebo si namiesto neho obstarať nový (napr. kúpiť, vyrobiť) iba s našim súhlasom. Pýtajte si ho.
ak uplynie 7 dní od podania vašej žiadosti o súhlas s opravou alebo obstaraním nového bicykla (odo dňa, kedy sme ju od vás dostali) a my sa vám k nej nevyjadríme,
2. uviesť rok nadobudnutia poisteného bicykla a jeho nadobúdaciu cenu a priložiť, ak ich máte, aj k nemu súvisiace doklady, napr. pokladničný blok, faktúru a pod.,
6. poistnú udalosť hneď nahlásiť polícii, ak ide o:
7. umožniť nám alebo osobám, ktoré sme určili, urobiť obhliadku poisteného bicykla po jeho oprave alebo obstaraní nového bicykla namiesto pôvodného poisteného bicykla,
8. čím skôr nám oznámiť, že ste našli stratený alebo odcudzený poistený bicykel,
9. najneskôr do 3 rokov od vzniku poistnej udalosti nám preukázať, že ste poškodený poistený bicykel opravili, alebo ste si namiesto neho obstarali nový bicykel.
Ak u nás máte poistený bicykel/elektrobicykel a potrebujete využiť naše asistenčné služby, môžete nám jednoducho zavolať.
Po spojení s operátorom uveďte:
– svoje osobné údaje – meno a priezvisko,
– číslo poistnej zmluvy poistenia bicykla,
– kategóriu, značku, typ a výrobné číslo bicykla,
– miesto, kde sa nachádzate,
– stručne opíšte vzniknutú situáciu a typ požadovanej asistenčnej služby, prípadne ďalšie informácie o ktoré vás požiadame a súvisia s poistnou udalosťou,
– telefónne číslo, na ktorom budete zastihnuteľný.
Asistenčnú centrálu môžete kontaktovať nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365, resp. 366 dní v roku.