Nie som spokojná. A bola by som rada, keby ste prehodnotili prístup k zákazníkom. A tiež, aby ste podávali jasnejšie informácie. Lebo na základe e-mailu, ktorý som od Vás dostala, moja zmluva bola ukončená na základe výpovede z mojej strany, čo ste vo svojej odpovedi akceptovali. Nikde nebolo ani slovom spomenuté, že mám ešte niečo platiť. Potom som dostala ďalší e-mail s tým, že ak nezaplatím na ďalší rok, bude zmluva automaticky zrušená vo februári 2021. A následne prišiel ďalší mail so šekom a vyhrážkou, ak nezaplatím, pôjde to súdnou cestou? Toto je prístup k zákazníkom? Zmluvu som zrušila na základe toho, že neprišlo k plneniu jasnej poistnej udalosti. Takže spokojná nie som vôbec. Už by som u Vás poistku neuzavrela.

Návrat na tlačové správy
Načítavanie