Prevencia a ochrana zdravia sú pre nás na prvom mieste a preto u nás vybavíte všetko z pohodlia svojho domova – jednoducho, bezpečne a rýchlo.

Telefonický alebo e-mailový kontakt na našich obchodníkov, ktorí vám pomôžu a poradia s našimi produktmi nájdete na https://www.generali.sk/kontakt/pobocky/

K dispozícii sme vám aj na telefónnom čísle Kontaktného centra +421 2 38 11 11 17.

V našom klientskom portáli máte na jednom mieste prehľad o všetkých svojich zmluvách a platbách, môžete v ňom zmeniť svoje kontaktné údaje, uskutočniť platbu, nahlásiť poistnú udalosť.

Poistnú udalosť nám môžete nahlásiť online aj na tomto linku https://www.generali.sk/poistna-udalost/.

Nechajte si posielať všetky dokumenty týkajúce sa vašich zmlúv do e-mailu. Takto vám nič neujde a platby vyriešite pohodlne z domu. Elektronickú korešpondenciu si môžete aktivovať na https://www.generali.sk/online-sluzby/elektronicka-korespondencia/.

Naše pobočky aj naďalej poskytujú služby. Odporúčame, aby ste si pred osobnou návštevou overili či a v akých časoch je pobočka, ktorú chcete navštíviť otvorená https://www.generali.sk/kontakt/pobocky/

Načítavanie