Generali
Zobraziť mapu pobočiek
Naše pobočky SPOLUPRACOVNÍCI
  • A A A
  • CHAT
  •  
  • Klientsky portál

Poznáme účet za silné búrky. Klientom Generali zničili majetok za viac ako 90-tisíc eur

Ľudia nahlasujú poisťovniam škody spôsobené silnými búrkami, ktoré sa prehnali Slovenskom. Poisťovňa Generali zaznamenala najvyššiu škodu v hodnote 15-tisíc eur.

„Škody po nedávnych búrkach odhadujeme celkovo zatiaľ na viac ako 90-tisíc eur. Predpokladáme však, že ako budú klienti nahlasovať ďalšie poistné udalosti, škody budú ešte narastať,“ povedal vrchný riaditeľ Úseku kontaktného centra poisťovne Generali Jaroslav Hanzlík.

Najviac škôd eviduje poisťovňa Generali na východe Slovensko – v Prešovskom a Košickom kraji. Väčšinu z nich spôsobil silný vietor, dážď a krupobitie. Krúpy poškodili viaceré autá, silný vietor strhol niekoľko striech.

„Zaznamenali sme aj vytopenie pivnice či zničenie elektroniky po zásahu bleskom. Najvyššiu škodu, až 15-tisíc eur, odhadujeme v priemyselnom parku v Humennom, kde búrka a vietor odtrhli potrubia, poškodený bol aj sadrokartónový strop vo vestibule,“ povedal Hanzlík.

Na preplatenie škôd, ktoré napáchajú búrky, je potrebné mať uzatvorené poistenie nehnuteľnosti a domácnosti. Dôležité je mať poistené živelné riziká, a to vrátane víchrice a krupobitia. Škody na budovách sa kryjú z poistenia nehnuteľnosti, škody na zariadení, nábytku, spotrebičoch, či oblečení zasa z poistenia domácnosti. Ak voda či vietor poškodia auto, tieto škody poisťovňa preplatí z havarijného poistenia.

Čo robiť pri poistnej udalosti

Ak je to možné, po poistnej udalosti by mali klienti s odstraňovaním následkov alebo opravou počkať do obhliadky poisťovne. Samozrejme, ak je z hygienických alebo bezpečnostných dôvodov nevyhnutné začať s odstraňovaním škôd skôr, ľudia to môžu urobiť. V takom prípade je však potrebné si poistnú udalosť zdokumentovať. Dnes už majú aj mobilné telefóny pomerne dobré fotoaparáty, poisťovni postačia aj fotky odfotené na telefóne.

Ako nahlásiť škodu

Klienti poisťovne Generali majú niekoľko možností, ako poistné udalosti nahlásiť. Odporúčame urobiť tak bezodkladne prostredníctvom on-line formulára na webstránke poisťovne, telefonicky, poštou alebo osobne na pobočke.

Kontakt
Spýtajte sa nás

Prevádzkové hodiny

Pondelok 08:00 - 18:00
Utorok 08:00 - 18:00
Streda 08:00 - 18:00
Štvrtok 08:00 - 18:00
Piatok 08:00 - 18:00

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača. OK Viac informácií